Wednesday 9 June 2021

BBM3410 - 2021 - MINGGU 11 - ALAM SEMULA JADI (TWITTER)

 Assalamualaikum! 

Sebut ja perkataan alam semula jadi, apa benda pertama yang terlintas di fikiran anda???!!! Lautan yang membiru, gunung-ganang tinggi melangit, kehijauan flora dan fauna haih banyak kan benda yang kita terbayang setiap kali dengar perkataan alam semula jadi ni! 

Jadi, untuk tugasan Minggu 11, saya dan kawan-kawan yang lain perlu buat bebenang tentang alam semula jadi. Jom sama-sama tengok bebenang alam semula jadi dari kami!

Ni bebenang alam semula jadi dari saya 💚



Berikut pula antara 5 bebenang dari kawan-kawan saya yang telah saya komen. Jom kita tengok bersama-sama!




Bebenang di atas adalah bebenang dari Najihah (Oren), Hana, Akma, Alin dan Najeehah (Jack). Kalau nak baca dengan lebih lanjut bebenang dari mereka berlima, boleh la pergi ke akaun burung biru mereka! 

Itu saja perkongsian tentang alam semula jadi dari saya dan kawan-kawan. Terima kasih kerana sudi membacaaa 🍃💚

No comments:

Post a Comment