Wednesday 9 June 2021

BBM3410 - 2021 - MINGGU 11 - KISAH SEDIH (FACEBOOK)

 Anda rasa anda terlalu gembira? Inginkan sedikit cerita sedih untuk buatkan air mata jantan anda gugur ke bumi? 

Ni saya ada sediakan 6 cerita sedih yang boleh buatkan anda menangis teresak-esak, ada juga cerita sedih yang mampu buatkan anda ketawa. Jom kita baca bersama-sama cerita sedih dari saya dan kawan-kawan yang lain!

Kisah komedi-sedih dari saya 😭


Di bawah pula saya selitkan 5 cerita sedih dari kawan-kawan saya. Saya ada berikan sedikit komen pada mereka supaya mereka kekal semangat, terus kuat dalam menghadapi apa jua perkara yang mereka sedang hadapi sekarang. 
Jom kita baca! 

Cerita sedih Madihah : 


Cerita sedih Hayati : 


Cerita sedih Najwa : 


Cerita sedih Adreana : 


Cerita sedih Zulaikha : 


Cerita sedih siapa yang paling menyedihkan??!! Cerita sedih yang kami kongsikan ni semuanya berdasarkan cerita yang sebenar tau! Bukan rekaan semata-mata. Semoga anda semua tak perlu melalui kesedihan yang sama seperti kami semua. Tapi kalau ada yang bersedih dan bersimpati dengan kisah sedih saya, bolehla roger nanti saya bagi no akaun bank hukhuk maklumla nak kena beli laptop baru kan 🥲

Sekian itu sahaja untuk kali ini, terima kasih!

No comments:

Post a Comment