Wednesday 26 May 2021

BBM3410 - 2021 - MINGGU 9 - PANTUN 4 KERAT (FACEBOOK)

Assalamualaikum! 

Instagram sudah, twitter juga sudah! Jadi sekarang kita berbalas pantun 4 kerat di facebook pula. Tak tahu la kenapa tapi hari ini aktif betul saya berbalas pantun kawan-kawan yang lain. Nak kata bosan, tak bosan pun, cuma entah la, hari ini terasa macam baik sikit hehe 

Nak tengok tak pantun 4 kerat dari saya? Sekali pandang macam pantun orang yang tengah bersedih tapi sebenarnya saya tak sedih pun tau!! Okay, jom tengok pantun nasihat dari saya, err nasihat kah (?) Hahahaha


Ha nampak kan #AcahSepiPadahalHepi tu?! Maksudnya saya okay saja tau! Saja ja nak acah-acah macam sepi sikit, bukan selalu kan? Hehehe

Seperti yang saya katakan di atas, hari ini saya rajin sikit, jadinya hampir kesemua pantun dari kawan-kawan telah saya balas. Tapi disini, saya selitkan 5 pantun saja tau. Kalau nak tengok pantun yang lain, kena la pergi melawat facebook saya dan kawan-kawan yang lain :P  


Menarik betul pantun 4 kerat dari kawan-kawan saya ni! Tak sangka ya kami semua sungguh berbakat. Paling berbakat mestilah saya, sebab berjaya membalas kesemua pantun dari mereka hehehe #DoneAngkatBakulSendiri . Nanti kalau dah boleh kembali ke kampus, jom lawan pantun bersama-sama! Takpun nanti kita berkomunikasi menggunakan pantun sahaja, barulah gempakkkkk 

Terima kasih kepada semua pembaca setia saya! Kalau berani, haaa tinggalkan pantun pada ruangan komen di bawah! Hehehehe >,<

Kehadiran : 


No comments:

Post a Comment