Wednesday 26 May 2021

BBM3410 - 2021 - MINGGU 9 - KESILAPAN (INSTAGRAM)

Assalamualaikum! 

Ha! Tajuk pun dah ada tulis instagram kan?! Maksudnya ada posting terbaru la di instagram saya!! Okay kali ini, kami diminta untuk membuat satu posting yang bertemakan 'kesilapan'. Setiap orang tak lari daripada melakukan kesilapan, sama juga seperti saya. Dalam posting instagram saya, ada saya ceritakan sedikit tentang satu kesilapan yang pernah saya lakukan, dan sampai sekarang saya masih rasa menyesal. Orang kata benda lepas usah dikenang kan?! Tapi taktahu la kenapa, kesilapan tu masih lagi terngiang-ngiang sampai sekarang :( 

Ni saya tunjukkan posting instagram saya berkaitan 'kesilapan' yang pernah saya lakukan tu. 


Bacalah kapsyen yang saya tulis tu untuk tahu apa kesilapan yang telah saya lakukan sampaikan saya masih lagi menyesal sehingga ke hari ini :) 

Kami juga diminta untuk memberi komen pada posting 5 orang kawan yang lain. Ha jom kita tengok siapa insan bertuah yang akan masuk ke blog saya pada hari ini! Hehe >,<

1. Iffah -> @iffahh_syakirah


2. Afiah -> @afieyaasuhaimi


3. Anis -> @penabunganis


4. Fatehah -> @nrl_fthah_


5. Hayati -> @hayatiti_99


Ha inilah 5 insan terpilih yang berjaya masuk ke blog saya untuk kali ini! Saya ada sertakan nama instagram mereka, mana tahu ada yang nak berkenalan ke kan?!  

Konklusi untuk kali ini, semua orang tak boleh lari daripada melakukan kesilapan, sama ada kecil ataupun besar. Tapi, kesilapan itu jugaklah yang mengajar kita untuk menjadi lebih baik dan mungkin lebih sempurna (?) walaupun sebenarnya tiada yang sempurna di dunia ini tapi begitulah perumpamaannya.

Terima kasih kerana sudi membaca! Sampai ketemu lagi ~

Kehadiran :


No comments:

Post a Comment