Sunday 27 June 2021

BBM3410 - 2021 - MINGGU 14 - TEMU BUAL

 Rujukan : Normaliza Abd Rahim (2019). Multimedia dalam Bahasa. Serdang: Universiti Putra Malaysia. 

Assalamualaikum! Wah, sedar tak sedar dah Minggu 14, maksudnya dah masuk minggu akhir untuk semester ini. Lepas ni cuti semester pula, alhamdulillah boleh la rehat sebentar daripada segala keserabutan tugasan sebelum semester baru bermula pada bulan 9 nanti. 

Okay, untuk Minggu 14 ini, kami diminta untuk menghasilkan satu video temu bual dan saya telah menemu bual seorang insan yang sangat dekat dengan saya!!! Nak tahu siapa??? Kena la tengok sendiri video tu!! hehe ok kat bawah ni saya selitkan video temu bual tersebut beserta pautan link sekali. Lepas dah tengok nanti, jangan lupa like dan komen ok :)

Link : https://youtu.be/1s_WsoEiFn8

Menarik kan topik yang kami bincangkan dalam video temu bual ini?! Taktahu la kenapa tapi orang selalu pandang serong dekat orang yang suka KPOP ni, tak semua la tapi kebanyakkannya begitu. Jadi sekarang, apa pendapat anda semua pula tentang isu ni??? Sudi-sudilah berkongsi dekat ruangan komen tu, apapun terima kasih kerana sudi membaca dan menonton video temu bual dari saya! 

Terima kasih juga kepada Mekyat kerana sudi ditemu bual oleh saya. Jasamu ku kenang, nanti saya belanja MCD okay :p

Kehadiran : 

No comments:

Post a Comment